^^

Vad irriterande det är att jag har fall på håret så att det lägger sig helt fel nu när det är kort. Egentligen vet jag inte varför jag bryr mig så mycket, hade inte tänkt visa mig ute ändå. Möjligtvis en sväng till affären senare, men där ser ju alla ut som "hej kom & hjälp". Det känns som att det tar så mycket mer tid att ha kort hår än att ha ett långt, för då kan man slänga upp det i en knut. Nu då? Jag får knappast upp det alls. Vilka bekymmer. ^^ Jag står hur länge somhelst i spegeln & fixar frillan innan jag ska till affären, det är sant. & nu när jag inte ska någonstans alls & egentligen kunde vänta med att fixa frillan till imorgon så gör jag det ändå. Väntar på att plattången ska bli varm. Håret är fan viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0