Ey

Ip-familjen är vid liv. Jag postade en kommentar till en person som jag inte alls känner personligen (efter att jag fått en kommentar med en länk till hennes nya blogg), men som jag har endel åsikter om ändå. Som att denna människa exempelvis är en riktig jävla härmapa. En period var det Sex in the city som gällde, då pratades det om Mr Big. Nu är det McDremy istället. Egentligen är det väl inte det som stör mig, utan snarare att människan apat efter mig - en ung kvinnas vardag blev en ung mammas vardag. Det är väl ingen stor grej, men till saken hör en förbannat lång historia av den ena lustigheten efter den andra. Inte bara mot mig utan mot mina vänner. & det mest tragiska är väl ändå att människan inte besvarar mina kommentarer & åsikter på annat sätt än att publicera ett nytt inlägg - tillägnat mig ;) Woe. Vad denna människa gjort för inköp till sigsjälv eller all barnmat som rabblas upp är väldigt ointressant. Det som gör att jag då & då klickar mig in & bara måste kommentera är för att kanske retas? Jag har blivit uppmanad att sluta läsa hennes blogg eftersom jag hatar henne. Hat är ett starkt ord & jag tror inte att jag hatar en enda människa faktiskt. & nej, jag tänker inte sluta läsa bloggen på hennes uppmaning då jag fortfarande anser att den faktiskt roar mig. Jo, det gör det faktiskt. & jag följer ingens uppmaning, nej. Vad vore väl livet om man inte fick jävlas lite? Jag är hundra på att kommentarerna som postats i hennes inlägg undertecknat av människor vars bloggar inte existerar inte är någon annan än hon själv. Precis som förra gången. Då människan använde sig av samma ip många gånger men utgav sig för att vara 7 olika personer, både killar & tjejer. Alla ip-adresser kunde sedan kopplas till ett internetcafé ett tåg bort. Om dessa människor nu existerar är det ett trick från min sida, att bli så hatad att mina besökssiffror skjuter i höjden, inget annat. Haha^^ Om jag var den sista människan på jorden så skulle du ändå inte härma mig. Säg mig då varför du under falskt namn bad mig lägga upp bilder på mig & mina kläder? Eller varför du för flera år sedan försökte tjata dig till bilder på mitt smink, mina kläder & på min mage? Whattafakk.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det jasse som är i farten igen kanske ? :O HAHAHA, ge mig bloggen, är nyfiken ;)

2008-11-01 @ 14:18:57
URL: http://annajennie.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Men SNÄLLA rara människa!



Jag har ett barn på 11 månader tror du på fullt allvar att jag ens har tid att sätta mig på något it-cafe och lägga ner tid på att byta data och kommentera dina inlägg?



herregud om du ens vet hur barn är i den åldern så borde du veta att man knappt hinner duscha. Minst sätta sig på ett internet cafe och kommentera inlägg hos folk man inte ens känner i olika namn.



Jag vet inte vad det är som gör att du får för dig dessa konstiga saker, men det är inte "friskt" att sitta och anklaga någon för något så konstigt om man inte ens vet ren fakta.



Att jag tjuvläste din dagbok på lunar och kollade dina bilder för typ hundra år sen va av en nyfikenhet för att du skrev "intelligent" och jag gillade ditt sätt att skriva på.



Men jag är 23 år gammal idag och mamma till den mesta underbara flickan som finns, jag lägger inte ner energi på sånt längre.



Du påstår att jag sitter på ett internet cafe och kommenterar med "hemlig" dvs olika namn i din blogg, jag har tre olika personer från kommunen som kan bevisa annat.



Att jag inget annat gör en lever mitt liv med min dotter, min man och mig själv och mina nära.



Jag är ständigt på dagverksamheter och öppna förskolor och leker med min dotter och umgås där med andra mammor. Mina tider och scheman finns även där.



Det KAN OMÖJLIGT finnas någon form av IP som är kopplat till mig och något internet cafe, möjligen någon annan isåfall, men OMÖJLIGT MIG. Då jag inte vistas ute utan min dotter en gång sedan hon föddes.



Sen att både du, dina vänner läser min blogg och länkar min blogglänk till varandra för o hålla koll på min blogg är väl endast era problem. Det betyder inte att jag intresserar mig för ERA bloggar på samma sätt.



Vad gäller "ung mamma vardag" hur likt det en må vara så VAR DET ABSOLUT INGEN TANKE BAKOM ATT HÄRMA DIG. Har även bytt ut det om det nu störde dig, för du ska inte på något sätt få tro att jag är de minsta intresserad av att "härma" dig. Eller någon annan.



Jag vet inte vad ditt problem är?

Vill du läsa min blogg så vassego. Men sluta upp med att påstå saker som låter hur löjliga somhelst.



För om du tänker efter själv så är det inte sådär jätte rimligt att jag sitter med en barnvagn mitt inne i linköping city & kommenterar folks bloggar i nnågon annans namn, så lite till liv har jag faktiskt inte!



Läs min blogg hur mycket du vill, men sluta upp med att dra in mig i konstiga ämnen som varken jag eller min familj har och göra med.



& denna gång kom jag in på din blogg genom trafik. Och läste detta inlägg.



/J

2008-11-09 @ 20:42:26
URL: http://skitirubriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0