Hår

Tackvare Jonna hittade jag till Marias blogg. Den är verkligen superbra med massa hårtips. Love it!

Ställde en fråga igår om mitt katastrofhår som blivit som tuggummi efter alla blekningar/färgningar. Jag vet att jag tvättar håret för ofta eftersom jag gör det varje dag, men jag har gjort det sålänge jag kan minnas & är van vid det. Vilket även mitt hår är. Jag vet inte om det är inbillning, men jag känner en äckligt lukt redan dagen efter. ^^ & det ser fett ut. Ska testa torrschampoo. & försöka vänja mig av med den dumma ovanan att tvätta håret så ofta. Dessutom. . nu när jag lovat mig själv att aldrig mer bleka håret & verkligen ska hålla det, så ska jag passa på att klippa av håret så kort som det behövs & börja om på nytt. Med bättre Schampoo/Balsam & använda inpackning regelbundet. Maria tipsade om Loreal Absolut Repair. Den har jag redan & den älskar jag. Det är bara när jag använt den jag kan borsta håret utan problem. & det får bli en sväng till naturapoteket när jag får pengar för Silica. & silkesdropparna hon tipsade om i sin blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0