Hårsnack :)

Nu har jag fixat till färgen på håret också, med en intensivtoning från goldwell. Mörkt blev det & lite rödlila? Men det får duga liksom. Hellre det än ett gröngrådassigt hår. Jag är helnöjd med mitt frisörbesök. Jessica på Scissor Street är inte bara proffesionell med saxen utan hon är helskön som person också, vilket gjorde besöktet där mycket trevligt. Sådär enkel att prata med om typ vadsom. Full pott på poängskalan. Henne kan jag varmt rekommendera! Klippning kostar 320:- & då ingår tvätt & styling. Vi pratade såklart mycket hår i allmänhet & om mitt hår som har en tendens att bli grönt. Wella baserar tydligen sina färger på grönt. Så aldrig mer Wella för min del. Hon tipsade om produkter & rekommenderade mig Lanza´s leave-in kur. Den kostar 169:- vilket är hemskt dyrt när man är pank. Väl nere på stan hittade jag den på hårvårdsbaren & då fick man 2 produkter för 149:-, vilket kap liksom! Jag kunde inte låta bli att låna mig till det av Rebecka. Det vore dumt att inte gjort det när jag fick 2 produkter billigare än vad 1 säkerligen hade varit när jag väl får min lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0