Hemma igen, proppmätt :)

Sådär, då var vi hemma igen :) Det var mycket trevligt att se alla kusiner igen, det är liksom inte varje dag vi alla är samlade med våra respektive hos farmor & farfar. Pappi var där också för att hjälpa till med alla bestyr. Nu är jag proppmätt. Det blev middag först, sedan äpppelpaj med vaniljsås & cheesecake som min kusin Erika gjort. Därefter blev det kaffe, kakor & tårta på det. Man rullar alltid därifrån :) Niklas & jag följde med farfar på en rundtur i huset, för Niklas skull då. Det är han som aldrig varit där trots att vi varit tillsammans i fem år snart. Fråga mig inte varför? Det var mycket trevligt & så kul att se sina farföräldrar. Jag är dålig på att hälsa på. Borde skämmas faktiskt.

När vi skulle åka hann vi någon meter innan vi upptäckte att det var något fel på bilen, jag klev ut. PUNKA. Så vi fick byta däck på plats, men det gick bra eftersom vi hjälptes åt. Jag har aldrig varit med & bytt däck förut, så jag måste väl påstå att jag lärde mig något nytt. Men fyfan vad jag var skitig om händerna. Inte hade vi tid att springa hem & tvätta av oss heller. Så det fick vi göra när vi väl var framme istället.

Tänkte lägga in ett par bilder. Men bögkameran vägrar funka ihop med kukdatorn. Jag blir så lack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0