Hostattack

Vilken underlig dag. Jag fick en hostattack & sa till Rebecka att jag inte kunde andas, vilket nästan var sant. Jag vet inte, men det verkar som min förkylning satt sig på luftvägarna, ellernåt? Hur jobbigt somhelst är det iallafall att kippa efter andan & tvingas hosta för att få luft. Whattafakk. På Duka stod Lasse Åberg, jag vet inte vad han gjorde där. Vad gammal han var, såg ut som en snäll morfar.Höll på att trilla baklänges i rulltrappan, inte bara en gång utan två. & på vägen hem var jag en centimeterjävel från att bli påkörd av en ouppmärksam karljävel i en bmw på skvallertorget. Tur för dig att bromsarna var bra, gubbjävel! Nu ska jag vara social med Rebecka en stund innan hon ska bege sig till jobbet. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0