Kvällssludder

Jag är fortfarande vaken men känner av tröttheten, börjar känna mig yr & må lite illa. Snart är det dags att sällskapa med Bob i soffan en stund innan läggdags i sängen. Just nu, när jag hör min sambos snarkningar känner jag inte för att lägga mig där & plågas, för jag kommer inte att kunna somna ändå. Ibland, eller ganska ofta om jag ska vara ärlig sover jag med bilson i öronen. Det dåliga med det är att jag inte vaknar förrän klockan ringer andra gången, 6 minuter försent & att jag får ont i öronen. Men gott sover jag, så lite ömmande öron får jag väl leva med? Jag ångrar inte för en sekund att vi blev sambos, för det är det bästa som någonsin hänt. Det är en underbar känsla av trygghet, att alltid ha någon att komma hem till eller att vänta på. Någon som alltid finns där, utan planering om när man ska ses, vart man ska vara & tjafs om små obetydliga saker. Nej, tacka vetja sambolivet! Våra småbråk om egentligen ingenting existerar inte längre :) Så himla skönt. Gäsp. Imorgonbitti ska jag klippa mig & så ska jag njuta av en hel ledig dag efter 3 arbetade dagar. Den enda lediga dagen för denna helg. Ovanligt att jobba på helger, men det funkar. Lite mer cash blir det, men inte speciellt mycket eftersom OB:t verkligen suger inom Hotell & restaurang. Soffläge, vi hörs imorgon sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0