Mitt hjärta har en frusen inneboende?

Lalala. Egentligen känner jag inte för bloggande, jag känner inte för någonting om jag ska vara ärlig. Jag är bitter & besviken. Men på något vis måste känslorna ut & vad passar då bättre än just bloggande? Inte för att jag detaljerat tänker gå in på varför jag känner som jag gör. Bara att få sitta här & knappra på tangenterna får mig bättre till mods. Huvudvärk har jag fortfarande & jag kan inte als koppla av. Älski & jag tittade på csi, nu är det prison break. Men jag känner inte för sånt. Jag vill skratta, jag vill tänka på annat :) Warrick blev skjuten, jag kan inte sluta tänka på VARFÖR. Kommer han överleva, dör han? Hatar att jag inte bara kan släppa´t. Whattafakk liksom. Somsagt lite humor skulle inte skada, varför inte lite extra extra, parlamentet eller lilla landet lagom? Nu vill jag ha en bamsekram av min karl, så adjö.

Ey! Ni är väl medlemmar på gratisbio? Om inte, bli det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0