Snön har sina nackdelar.

Jag hatar plogbilar. Alla dessa förbannade traktorerna som inte bara väsnas så att det hörs upp till femte våningen utan också hur de far fram på vägarna. Jag skulle över vägen när det var grönt, en traktorjävel stannade på halva. Vitsen är att man ska stanna innan, men det kanske han inte fattade? Inte nog med det, de far fram som dårar överallt & ser sig inte alls för. Jag är livrädd för de stora asen. Dessutom har jag insett att jag i flytten kastade mina vinterskor. Inte för att de var mycket att ha egentligen, de höll inte tätt - men det var fan i mig vinterskor iallafall. Jag traskar runt i jumpadojjor & det är iskallt kan jag lova. & jag tycker det ser udda ut när det är snö faktiskt. Jag hoppas på pengar snart så att jag kan handla ett par Uggs. Sedan ska jag med glädje gå på en långpromenad & kanske blir det snöänglar tillochmed? Trots att jag totalvägrar klä mig i overall eller skidbyxor. Det är det osexigaste som finns. Då föredrar jag att frysa i ärlighetens namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0