Tips?

Vilket är det bästa gymmet i Norrköping & varför? Jag har länge planerat att börja träna, jag måste verkligen. Dock har jag svårt att känna motivationen trots att jag vet att jag kommer bli pensionär innan jag hunnit göra karriär, om jag inte börjar snart. Det är egentligen styrka jag ska träna, nacke & rygg. Men vad jag behöver är nog pass, någon som håller i det, någon/några dagar i veckan, för att verkligen få det gjort överhuvudtaget liksom. Finns det någonstans de kombinerar pass med styrka? Tips mottages tacksamt! :)

Kommentarer
Postat av: Joel

Friskis är bra.

Dom har många olika pass att välja mellan och man får väldigt bra hjälp av dom när man frågar. Sen kan man anpassa sin träning efter förmåga, finns långsamma och snabba grupp av samma typ av träning så man kan alltid byta upp sig. Rekommenderar verkligen friskis&svettis

2008-11-04 @ 20:59:56
URL: http://www.metrobloggen.se/prisell
Postat av: Emelie.

Köp 10-kort på Sol & Motion, då behöver du inte se pengar försvinna varje månad. Då kan du träna pass o så...

2008-11-04 @ 21:01:24
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0