Tvättdag

Jag försov mig & missade 20 minuter på min tvättid. Illa ^^ Har inte hunnit med något alls idag, det blir bara att springa till tvättstugan hela jäkla tiden. Älskling lagar pyttipanna nu, så snart blir det mat iallafall :) Jag tror minsann att jag vaknade på fel sida idag, jag vaknade hursomhelst med taggarna utåt & väldigt bitter dessutom. Jag hatar dendär förbannade alfakassan som strular. Det finns ingen vits med att skicka in arbetsgivarintyg från mitt senaste arbete eftersom jag hursomhelst inte kommer att få inkomstbaserad ersättning då jag inte varit ansluten til någon a-kassa alls, inte heller alfa. Men de är ju kända för att strula. Dessutom är jag lack på att jag borde fått ett brev i fredags. Idag är det tisdag & det har ännu inte dykt upp. Det försenar min ersättning ytterligare eftersom det är arbetsgivarintyget jag väntar på från DSV. Whattafakk. Jag känner inte för något annat än att dra täcket över huvudet & sova bort denna jävla tisdag! Gah. Återkommer kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0