Angående sexleksaker

Alla vet väl nu att apoteket säljer sexleksaker? Det tycker jag kan kännas lite märkligt. Jag skulle aldrig sätta min fot fär för att handla sexleksaker. Varför? När jag ska handla något vill jag bli vänligt bemött, jag vill få tips & råd efter mina behov, av någon som kan sin sak. Nu menar jag inte att smutskasta de på apoteken. Men de som arbetar med sexleksaker i butiker kan sin sak, vad jag har förstått efter alla sexpartyn jag varit på testar de många produkter för att veta vad de prata om. Nog för att jag inte har några problem att prata om sex. Men det skulle kännas underligt om min mamma eller kanske rent av min chef stod bakom mig i kön för att handla medicin & så står jag där med en dildo i högsta hugg. Nej tack. Därför väljer jag att gå till en butik som inriktar sig på just sexleksaker. Skulle man stöta ihop med någon man känner där skulle det kännas bättre - även om människan skulle dra till med "jag handlar en skämtpresent". För det skulle jah faktiskt inte tro en sekund på ;)

Denna produkt - Invit Hygien är något vi alltid har hemma. Den är perfekt mot röda prickar som kommer här & var vid rakning. Det svider lite, vilket man kan leva med. Doften är underbar, lite svag vanilj. Min sambo använder den i ansiktet när han rakat sig där & jag använder den på mer privata områden ;) Den kan användas för att rengöra leksaker också. Blandannat Lack, Latex, Plast, Läder, Gummi, Acryl & Silikon. Eftersom den är desinficerande tar den bort minst 99% av bakterierna. Priset är 99:- & du kan köpa den där du köper dina leksaker ;)




En annan favorit är Dolfinger. Det är en fingervibrator som även kan användas som penisring, den har 6 olika vibrationsmönster. Så det är bara att välja & vraka! :) Personligen tycker jag bäst om läget då den vibrerar supersnabbt. Den kostar 349:- & jag handlade den på ett sexparty som Intima höll i.


Förövrigt kan jag säga att utbudet av butiker som säljer sexleksaker inte är så stort i vår stad. Vi har Lustboden & Intima, som jag känner till. Lustboden har väldigt litet utbud & personalen är inte alls att hurra för. Intima är mina favoriter! De hälsar med en vänligt leénde & frågar om man behöver hjälp, de ger världefulla tips & råd. & man känner sig som hemma i deras butik. Som homeparty har jag erfarenhet av båda butikerna också. När jag eller mina vänner har homeparty är Imtima det självklara valet. & jag kan varmt rekommendera Lena. Hon är vår favorit! En härligare kvinna får man leta efter :) Hon bjuder verkligen på sig själv & sina erfarenheter. En butik jag saknar är Ooups. (Kom tillbaka till oss i Norrköping!) Den butiken tyckte jag om eftersom den var stilfull. Inredningen var klockren & produkterna diskreta. Där var jag på tjejkväll & fick Orgasmboken signerad av Katerina Janouch. Den boken är förövrigt läsvärd :)

Om du har frågor är du välkommen att höra av dig! Inga frågpr är för dumma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0