Vad ballt.

Efter mejlkontakt med en kvinna som arbetar med teve väntar jag nu telefonsamtal från henne. Vad ballt. Tänker inte berätta mer om det, ni får allt vara nyfikna. Jag har huvudvärk & väntar fortfarande på att min älski ska komma hem, tycker det börjar bli hemskt tråkigt utan honom. Kattjäklarna sover, så de är inte mycket till sällskap. Egentligen är väl inte karl det heller eftersom han blivit besatt av något nytt spel & därmed spenderar större delen av sin vakna tid framför datan. Jag förstår inte hur han orkar, borde inte sittsår i röven vara ett faktum? Ikväll hoppas jag på lite myspys istället. & något gott att äta, vrålhungrig är jag. Om en stund ska jag hämta upp tvätten, sedan ska jag lägga mig till ro i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0