87års kalas :)

Idag har jag & älskling varit på födelsedagskalas hos Gun & Börje. Min sambos farmor & farfar. Det var den åttiosjunde födelsedagen som farfar-Börje firade. Det bjöds på kaffe, bullar, massa olika kakor & så tårta. En halloweentårta med orange marsipan. Den var ball. Älsklings ena kusin med barn var där. Vilka söta små jävlar :) Halvchilenska. Vilka ögon. & så hans helgalna farbror. Haha ^^ Jag var duktig & diskade efter alla gäster :) Det uppskattades. Det var så hemskt länge sedan jag var där senast, härligt att få se dem igen. Jag älskar verkligen Niklas farmor & farfar. Dom är så godhjärtade & välkomnande. Man får allltid en känsla av att vara hemma där. Om ni förstår vad jag menar? Det finns nog inget härligare gammalt par faktiskt. & det är lika kul att varenda gång lyssna på när Gun berättar om Niklas bravader när han var liten. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0