AF & lunch

Hej kära vänner, idag har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen. För som ni säkert vet är jag arbetslös & det suger ju såklart!  Det har varit ganska skönt att gå hemma en tid, att vila upp sig & samla nya krafter. Men nu känner jag inte för något annat än att jobba & dra in cash :) Mannen på AF var mycket trevlig & vi hade ett väldigt långt samtal. Jag slipper att springa på möten & skit. Behöver bara höra av mig per mejl en gång i månaden för att redovisa de jobb jag sökt. Är jag fortfarande arbetslös i mars får jag med honom att göra igen, men det trodde han inte :) Härlig karljäkel. Sprang dessutom på papsen där, han sken upp som en sol när han såg mig & det blev kramkalas. Sedan tänkte jag passa på att gå ut med offentligt att jag & R träffas igen :) Vi lunchade på stan & pratade om allt & inget. Det var längesen sist. Jag antar att det dyker upp ett & annat frågetecken här & var, är det så - ifrågasätt gärna. Orka med massa spekulationer & skit, liksom. Pratade en sväng med Rikard också, han är trevlig den jäkeln :) Nu ska jag fortsätta min jakt efter min sambos hemnycklar som är spårlöst försvunna. Sedan ska jag mysa ner mig under täcket, för lite självömkan. Jag har feber & är genomförkyld. Buhu. Ciao

Kommentarer
Postat av: H*

- awh tack så mycket, glädjer mig att höra ;d

2008-10-13 @ 15:25:52
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0