ÅH SARA, KOM UT IKVÄLL.

Jag är säkert sjuk, men det är något med den textbiten jag tycker om. Det är något kraftfullt bakom det. Längtan? Något förbannat härligt iallafall. Ja, jag sjunger i duschen. Det brukar bli typ såhär "Åh Sara, kom ut ikväll, jag väntar i hörnet vid seveneleven." HAHAHA! En av mina bästa vänner heter Sara, men det är inte därför jag känner något speciellt för denna låt, nej det är något annat. Fast jag känner för Sara med. Kärlek. Äkta jävla vänskapskärlek rakt igenom. Adjö!

Kommentarer
Postat av: sara som ska komma ut ikväll

vad söööt, kan det vara att du önskar att jag ska komma ut (ur garderoben) ikvälL? AAHAHAH älskar dig!

2008-10-20 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0