Äntligen

Nu har jag städat klart! Vad härligt när det är klart liksom :) Golven är hur härliga somhelst att gå på & det doftar underbart, citron. & äntligen har jag fått ett mejl som jag väntat på så förbannat länge. Ikväll ska jag kila ner & hämta mitt kuvert med mina pengar. Skönt att de gjorde rätt för sig tillslut. Dock räcker inte den summan alls långt. Jobbigt att vara arbetslös & utan pengar. Men jag börjar somsagt jobba i November & får lön i December :) Känns som en evighet dit. Men det löser sig. Jag får helt enkelt leva på min karl ett tag & så ska jag få låna pengar av en kär vän. Jag hatar att behöva leva på någon annan, men jag får helt enkelt göra rätt för mig när min jag kommit på fötter med min ekonomi :) Ett stort tack till min underbara vän som vänligt lånar ut pengar! Nu ska jag rensa katthuset & sedan kolla posten. TÄNKER I DENNA STUND PÅ EMELIE SOM SKRIVER TENTA. JAG VET ATT DU KLARAR DET PULLAN! <3 Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0