Blandat svammel

Vad kul det ska bli när pengarna rullar in som normalt igen, efter att jag betalat mina skulder såklart. Då finns det endel saker jag ska unna mig. Måste trots allt hålla i pengarna då jag bara kommer arbeta deltid & få lön därefter. Dock finns det stor chans till att få arbeta mera, vilket jag självklart kommer passa på att göra. Allt för pengarna liksom. Men iallafall; hårfärg, rött läppstift & tjocka strumpbyxor står högst upp på listan. Jag har börjat fundera lite smått på vad som händer på nyår, någon som har en idé? Det enda jag vet är hur jag ska se ut, men det känns ju lite som det kvittar om inte rätt tillfälle bjuds. Hoppas jag inte jobbar nyårsafton eller julafton, då dör jag. Lillen ringde mig precis, han ringer snart upp igen, då är han utanför & jag ska få hälsa på vovvarna :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0