Ey ey ey ey


Jag har fått ett jobb. Jo, det är sant. En deltidstjänst. Det drömde jag om när jag hade heltid på lagret, varför vet jag inte riktigt. Den troligaste orsaken är väl för att jag vantrivdes så jag nästan dog. Men också antagligen för att få mer tid över till annat jag anser viktigt. Som vänner, fikastunder, oändligt långa promenader, bus & lek med kattjäklarna & att vara hemmafru litegrann. Ja, på deltid iallafall. Nu har jag alltför länge gått & längtat efter att pengarna ska rulla in, så helst hade jag velat ha ett heltidsjobb. Inte för att jag är trött på att vara hemmafru, eller nu ljög jag. Det är jag. Men jag älskar att diska & pyssla i hemmet. Jag är glad över det lilla. Kunde inte vara gladare. Deltid duger gott & väl. & det finns chans till mer timmar. Tummen upp för mig! Fyfan vad jag är bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie.

GRATTIS! Är verkligen jätteglad för din skull.

2008-10-16 @ 18:43:13
URL: http://skitis.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin blogg du har! Brukar läsa rätt ofta här men aldrig skrivit någonting så tänkte göra det nu:)

Hoppas du haft en bra dag! Kramar

2008-10-16 @ 19:41:15
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0