Lunchdejt på Kina

Jag har nu varit på lunchdejt med en galen Jonna. Kan ni gissa vart vi hamnade? Kina. Där hamnar vi ofta, tillsammans. Det är bra tycker jag, för jag har ingen annan som tycker om den maten. Tack för dejten räkan, det får vi snart göra om! :)Annars händer inte speciellt mycket för min del, hann med disken innan Jonna ringde & bokade upp mig, nu väntar jag mest på posten. Den är alltid sen & det suger ^^ Förövrigt slog det mig hur lyckan bara for genom kroppen efter dejten med Jonnajäkel. Hon är en av de få jag släppt inpå livet & en av de få som har en plats närmast hjärtat. & jag bara älskar henne. Det finns ingen som är roligare att smsa med när man har tråkigt, vi har så sjukt kul med vår sjuka humor :) Som senast "jag tänder bara på pullor". WHATTAFAKK?! Hit med penispumpen! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0