Mardrömmar, kattjakt & en stulen niketröja?

Jag är sjuk & det suger helt klart. Varför? För det första; solen skiner men jag orkar verkligen inte gå ut, mardrömmarna gör mig sällskap om nätterna & skrämmer livet ur mig. & min hals gör ont, jag låter som en kraxande kråka, min näsa är helt fnasig av allt snytande. & vet ni hur mycket papper det går åt? Det är synd om mig. Igår hittade jag iallafall de spårlöst försvunna nycklarna. Klockan 4 inatt väcktes jag av en pratsjuk Bob, jagade honom med vattensprutan för att få tyst på honom, vilket inte gick så bra eftersom han tycker om vatten & tror att allt är lek. Jag somnade om, för att väckas av en grinig karljävel som anklagade mig för att ha stulit hans röda Niketröja. WHATTAFAKK! Vad i hela friden ska jag med den till när mina kläder är snyggare? HAHAHAHA. När något inte är på sin plats är det tydligen alltid mitt fel & jag ska alltid veta vart saken befinner sig. Det är något underligt med karljävlar alltså. . . Jag har bara en sak att säga er snoppdjur - håll reda på era saker själva fifan! Ännu mer synd är det om mig eftersom jag dessutom har förbannat ont i ryggen på vänster sida, jag haltar. . ehm? Nu ska jag diska, det gör mig glad.

Ey! Angående ballongvispen, så har jag uppdaterat i det inlägget, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0