Min egna agent har snokar reda på att. .

Emelie gjorde mig precis uppmärksam på att. . nej, jag förmår mig inte att skriva det. Det äcklar mig något fruktansvärt. Hur sjukt är det inte, egentligen? Äckligt äckligt äckligt. Men tack Emlie för att du tog reda på den ytterst intressanta informationen. Nu vet vi ju båda något förjävla äckligt. Fast nog har vi anat det hela tiden. För något var ju uppenbarligen fel. Eller ÄR fel. Vad är rätt när det gäller detta? Inget. AHAHA. Jag kan inte sluta skratta, det är ju hur patetiskt som helst. Bah. Ska vi spy ikapp & sedan skratta lite till, vavava?

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Ja men visst. Då vi vet att saker o ting inte står rätt till måste vi få fram fakta som bevisar våra misstankar. Men ibland vetifan om man vill veta allt. Men visst skrattar man gott åt det:P

2008-10-20 @ 23:27:23
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0