Niklas.

Fast nu när jag bara hyllar mina vänner känns det nästan som jag dissat den jag älskar mest, mer än mig själv - min absolut bästa vän & sambo Niklas. & det var inte alls det som var meningen. Så bara därför får han ett eget inlägg. Niklas är allt. Inte bara mitt livs stora kärlek & min sambo utan min tvillingsjäl, min själsfrände, vapendragare & min absolut bästa vän. Han är den som får mitt hjärta att slå. Enligt min mening är han mitt hjärta, han är lika viktig för mig som hjärtat är för kroppen & alla dess funktioner. Utan honom hade mitt hjärta varit en sten. & jag hade för en evighet sedan varit död & begraven. Jag älskar dig, min hjälte, min alldeles egna livräddare. Du gör livet värt att leva.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0