Rädda barnen.

Jag har gjort något jag är stolt över. Blev stoppad av en mycket trevlig ung kvinna i Dominohuset, vanligtvis brukar jag låtsas att dom inte finns, absolut inte ge dem ögonkontakt & bara fortsätta. Totaltignorera helt enkelt. Men idag stannade jag, vilket jag såhär i efterhand är mycket stolt över. Dessutom blev jag givare. I fortsättningen kommer det dras månadspeng från mitt konto som går till Rädda barnen :) 100:- är inte alls mycket pengar. "Ingen kan göra allt, men alla kan göra något." Förra året kom det in 133 000 000:- till Rädda barnen via månadspeng. Dessa pengar kommer att förbättra livet för många barn, men för att fortsätta att ge fler barn bättre möjligheter i livet behövs det mer pengar.

& vad passar väl bättre att avsluta med om inte Kent - Nålens öga?


CHILDREN SEE - CHILDREN DO

Det är inte slagen som känns
(ljug igen)
Det går en osynlig gräns
(ljug för mig, ja ljug för mig)
genom ögat på nålen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0