Tisdag - godmorgon ;)

Idag har jag min tvättardag, klev upp precis vid tolv då tiden började. Jag blir tokig! Min katt Bob, som är en kastrerad hane har gått & blivit galen. Han har påbörjat en rutin, en förjävlig sådan. Varenda jävla natt springer han runt & bara ylar, skriker, klöser - överallt. Sedan hoppar han upp i sängen för att illglo på en eller slå till en, självklart utan klor. Men ändå. Jag funderar på om han är mörkrädd? Allt han gör är SÅ medvetet. Så att kalla en katt dum tycker jag är idiotiskt. Hursomhelst, jag scchhhhh;ar honom, kelar med honom, pratar tröstande MEN inget hjälper. Jag tycker han betér sig som en killkatt med bollar, som liksom vill ut & ha kul. Ser ingen vettig förklaring till detta. Gör ni? SAVE ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0