Tvättajm

Jag väntar på att vår tvättid ska börja snart, trevligt lördagsnöje förövrigt. Gårdagen var mysig, vi kom minsann iväg till bastun, jag drack en cider, det räckte för mig. Alkohol är bra onödigt, förstår inte somliga som lever för det. Krogen lockar inte längre. Det var för ett år sedan det var som roligast, då jag hängde med Jonna, Jonna & Rebecka. Det var tider det. Vi dansade på scenen & avslutade alltid kvällen/natten hemma hos mig med en varsin kebabtallrik. På ett sätt saknar jag den tiden, men på ett annat är jag glad att den tiden är förbi. Jag har kommit så långt. Har alltid varit den som föredrar mysiga, stillsamma hemmakvällar på tumanhand  - än att partaja. Dags att torka håret. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0