Åh


Damn, vad jag är uttråkad. Jag kom aldrig iväg på den där promenaden efter att jag pillat i mig lite frukost. Men det var det väl heller aldrig någon som trodde att jag skullle göra? Däremot har jag diskat & torkat av diskbänk & bord. Dessutom har jag planerat att jag ska ta tag i detdär med dammsugning & skurning, men jag skjuter alltid upp saker. Det om något är jag världsbäst på. Jag har faktiskt en superbra anledning, vilken är ATT min älskade tjejJeppe ligger i klätterställningen & sover sött. Skulle jag dra fram monstermaskinen skulle hon bli livrädd som vanligt. Jag förstår egentligen inte varför, men hon avskyr dammsugare. Helt okej anledning till att slippa´t va? ;) När hon vaknat till liv ska jag lägga henne i sängen & skjuta till dörren för att få det gjort liksom. Då lär min karljäkel bli glad. Haha! Nu ska jag åka hissen ner för att kolla om jag fått någon rolig post. Borde inte VR vara påväg? I hope so. Behöver skön underhållning. & vad är väl bättre än att slänga sig i soffan med VR? Love it. Jag hatar när min telefon är såhär tyst. Inte en jävel har ringt mig & klockan är ändå halv tolv. So long

Sekunderna efter ringer mamma & undrar varför i hela friden jag inte ringt om jag ändå var vaken. Haha. Hon är för go. 

DET SUGER att jag inte fått någon post ännu. Nu ska jag ut på promenad, jo jag ska det. Ciao

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja det var jag det. Du har ju redan fixat din design.

2008-09-04 @ 13:09:36
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: krhnke

Hoppas promenaden var skön.

2008-09-04 @ 13:20:43
URL: http://metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0