Angående dagens intervju & dagens bögtistel


Jag tycker det gick bra på intervjun. Anna tyckte att jag lät mycket intressant efter det jag berättat & skulle föra det vidare till chefen som dessvärre inte hann tillbaka från mötet i tid för att hinna träffa mig personligen. Sedan skulle hon höra av sig till mig angående provjobb & vad de hade att erbjuda mig. Så jag håller tummarna! :) Efter alla intervjuer jag varit på har jag lärt mig att veta när man gjort intryck, lämnat avtryck. & det kändes verkligen så. Jag skulle absolut kunna tänka mig att jobba där :) & det kändes extra bra eftersom vi skrattade tillsammans, personkemin fanns liksom där. Skulle vara underbart att ha denna unga kvinna som kollega. 

MEN det som verkligen gjorde min dag var samtalet jag fick precis efter hemkomsten från intervjun, av min älskade pappa! :) Äntligenäntligen! Sist men inte minst vill jag utdela DAGENS BÖGTISTEL; till en inkompetent yrkesman som inte framförde hälsningen. Tummen ner för dig. & en snorig lorska också, för annat förtjänar du inte.


Pappa & min älskling i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0