Blabla


Glömde att. . jag blev uppringd för några timmar sedan & kallad till en andra intervju på ett ställe, då är det med andra ord nästan säkert att jag kommer att få det. Vill inte avslöja något ännu :) Men hey, vad glad jag är! Mitt CV & brev är verkligen i världsklass. & jag charmar omkull alla jag kommer in närheten av. Pratade sönder Marias öron alldeles för länge förut. Undrar hur många skor Heidi hann äta upp under den tiden. Maria, du vet vart du ska skicka fakturan? :D Haha. Jonnajävel ringde dessutom, fan vad jag saknar den hönan! Aw. Nu ska jag läsa. Ta lite egentid i sovrummet. Älskling ska kolla på en film som jag vägrar se, jag är envis. Yey. Godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0