Bögskit, sug min kuk!

Arrrrrrrghhhhhh! Jag fick precis ett samtal från böglundbergs, de kommer att skicka mig en faktura på 1200:- för nagellacket på väggen. Det är lite väl överdrivet anser jag, speciellt när mannen under besiktningen sa att det inte skulle bli dyrt. Jag hade räknat med max 500:- tydligen hade målaren varit där i 3 timmar & har en timlön på 325:- & sedan tilllkom moms. Idioti! Det tar inte 3 timmar att måla över den lilla fläcken. De har säkerligen målat om alla väggar i sovrummet & debiterar mig. Fulafiskjävlar! Kommer dessutom få en faktura på 1500:- därifrån eftersom min kära bror lyckats slarva bort en nyckel. Så att förnya min höstgarderob kan jag totalglömma. SUG MIN JÄVLA KUK! Ååååh. Där rök 2700:- jag kunde gjort mycket annat kul för. Tänk om jag målat väggen själv. & tänk om min bror aldrig slarvat bort nyckeln, eller om den hade dykt upp. Det suger att behöva punga ut så mycket pengar när det inte är mitt fel. Så än en gång sug min jävla kuk lundbergs. Önskelista; bidrag till mina bögräkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0