. . .




ATJO! Vilka nysattacker jag dras med, helt sjukt. Sen blir jag helt förstörd efteråt. Goddamnit! Jag känner nog inte för något annat än att mysa ner mig i soffan & tycka synd om mig själv, just nu :) Eventuellt ska älskling & jag bada bastu ikväll. Det känns som det börjar bli säsong för sånt. Kanske tar vi en tur till landet också med katterna, så att de får leka av sig. Just nu msnkonverserar jag med Wethoz. Ni vet? En helskön kille som gör soft musik tillsammans med min brors vänner. Igår fick han ett brev. Ett idolbrev från en kille som skrev att Wethoz var hans största idol & att han inspirerat honom. BLA BLA BLA. Jag tyckte det var gulligt. Men jag vet inte. Kanske psykofasoner? Bob, min lilla bögkatt ligger i soffan & myser med älskling. Jag ska nog med krypa ner nu. Lagom myssugen. So long!  

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tjo Ida. Kul att läsa din blogg, du verkar va lika dampig som förr? Och du får med ordet bög och slampa lite här o där, så du verkar va som vanligt :P

2008-09-12 @ 14:17:23
URL: http://beuws.blogspot.com/
Postat av: Tessan

haha jag minns inte ens. men har läst den i några månader :P grattis till sambo-livet! stackars karl;) allt är bra med mig, saknar mosstorp och hummels sexualkunskapslektioner lite men försöker tygla dom känslorna! hahaha

2008-09-12 @ 14:28:23
URL: http://beuws.blogspot.com/
Postat av: Emelie

uu gillar din hårfärg alltså. riktigt snygg på dig :)

2008-09-13 @ 03:00:41
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0