Godmorgon

Jag önskar att jag fått sova några timmar till, att kliva upp tolv eller senare hade inte varit helt fel. Vaknade av att det borrades & bankades i lägenheten mittemot. Åh! Jag & älskling gick & la oss sent igår, satt & pratade om allt & ingenting. Det var myspys. LHC vann över Modo med 4 -2 & min älskling svullade potatisgratäng & lax. Mums. Det är förbannat fint väder nu, solen skiner men det är säkert kallt ute iallafall. Jag börjar jobba 16.45 idag. Är hur seg somhelst & det hade ju varit underbart att vara ledig, men jag är glad att jag ska provjobba i 2 dagar. Självklart hoppas jag ju på att jag får jobbet också. Jag är inte riktigt vaken ännu,, så jag tror bestämt att det blir soffan ett tag. Kanske lyckas somna om? Ha en fin dag sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0