Hamburgare, grimarser & hiss


Nu tycker jag att det börjar bli ordning på håret iallafall. ÄNTLIGEN! & bara därför slutade jag med min självömkan, slutade slicka såren & slikcade på min karl istället & åkte för att handla 10 kg kattsand som jag sedan bar till bilen trots min nackspärr. Ikväll ska vi käka hemmagjorda hamburgare & det är inte jag som är kock  :) Utanför hissen påpekade älskling att jag ser ut som en gammal kärring med puckelrygg & bara därför kunde jag inte låta bli att grimarsera hela vägen upp, som jag alltid gör. Fråga mig inte varför. Men älskling var också tvungen att påpeka hur ful jag var sedan började vi skratta somvanligt. Det känns skönt att få spendera all ledig tid tillsammans med sin absolut bästa vän. Nej, nu måste jag skära lök. Såklart att jag får göra skitgörat när han står där med hög hatt & leker kock ;) So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0