Hej, jag är tråkig.

Okej, jag känner mig typ själsligt utmattad. Aningen uttråkad, rastlös. Men ändå vill jag inget annat än att gosa ner mig bland duntäcken & dunkuddar. Jag tror jag är i en svacka nu, det kanske bara är tillfälligt vilket jag såklart hoppas.Det är höst. Mörkt. Kallt. Det blir väl vad man gör det till, antar jag. Personligen trivs jag bäst i en varm dusch eller under duntäcket med levande ljus överallt, doftljus. & lite citronte. Aw. Det låter ju mysigt, men jag föredrar verkligen sommaren. Jonna ringde som räddaren i nöden då jag höll på att tänka mig för långt bort. Haha. Tack grynet! I love you. Det blir teve. Csi, Extra extra & Smalllville. Jag blir verkligen tokig. Nu är det jag som är kung. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0