Jag är en blåst blondin?


AHAHAHAHA. Jag fick nyss ett samtal från en hysterisk Jonna som kallade mig blåst. & ja, jag är kanske en blodin i sinnet, eller nåt. Hade inte tänkt på själv att mitt namn Ida står i varenda kommentar jag skiver. Så att Hertiginnan kände att det föll sig naturligt att kalla mig Ida var inte så konstigt. Det var väl antagligen ingen förnimelse, men jag tror hursomhelst på sånt. Tycker det är ballt att kolla på det okända, dock blir man lite fundersam efter dessa serier på engeska där alla betér sig som idioter & man aldrig får se det de påstår sig se. Jag gjorde Jonnas dag, genom att vara korkad - men hey, that´s me. Det bjuder jag på. 



Kommentarer
Postat av: Josefin

blonds have more fun :D

2008-09-07 @ 20:46:01
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara dumma blondiner som säger "blondes have more fun"

2008-09-08 @ 17:52:09
Postat av: Ida

Såklart att en ANONYM ska komma med ett sån fjantig kommentar. Personligen tror jag inte att MAN verkligen menar att blondiner har roligare, det är bara ett uttryck. Hur kul man har kan inte mätas i hårfärg!

2008-09-08 @ 17:58:21
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0