Jag är tänd


 

Aw. Jag har lekt kock nu. Det blev tacos på älsklings beställning. Meningen var att jag skulle handla & han skulle laga mat, dock blev det inte riktigt så. Nu är jag proppmätt & förbannat nöjd. Vi ska alldeles snart hoppa i varmare kläder & bege oss ut på gården för att rasta katterna. Dom behöver en liten sväng ut & frisk luft. Problemet är att Bob är livrädd för trapphuset, den av oss som ska ta honom under armen lär få många & djupa rivmärken. Jag hoppas att det inte blir jag. Haha. Jeppe däremot hon är ball. Oftast. Idag har hon spenderat dagen under soffan eftersom det sprungit gubbar på taket, igen. Jag förstår inte hur hon kan vara så rädd för någon utanför fönstret. Det är helsjukt. Min älskling säger att jag tänder på bögar. Fråga mig inte varför. Vi kollade precis på Room Service & han fick för sig att jag är tänd på Martin Stenmark. HAHAHA! Inte riktigt min stil. Aja, tack för mig. Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0