Jag bjuder på det, sa jag ;)


Jag är brunhårig & har aldrig ansett mig vidare smart, däremot förbannat klok & uppskattad bland mina vänner. Somsagt, jag bjuder på att jag var lite blåst & inte tänkte på att mitt namn står varenda jäkla gång jag skriver en kommentar :) Haha! De som känner mig vet att det är en del av mig, att jag har råd att bjuda på mig själv & låta andra ha kul på min bekostnad. Jag är en galen, sprallig & charmig filur som just därför fastnar i människors hjärtan. 

Dock har jag hamnat i en svacka & min blogg är kanske inte längre så underhållande, men jag har ändå mina stammisar. Thank Gooood! Det går liksom upp & ner, som för varenda kotte, trots att många har svårt att erkänna det & målar upp en falsk bild. Det är ju ganska lätt att göra med ord. Att försköna liksom. Sånt har jag inte mycket för. Suger min dag, så gör den det även offentligt. Känner mig lite kluven, för egentligen är jag världens lyckligaste människa. Jag har underbara & omtänksamma vänner, en kärleksfull sambo & våra helgalna katter. Är absolut nöjd med livet i helhet. Men sen finns det alltid smådetaljer. Saknad & oro över vissa människor. Som liksom gror inuti. MEN det väljer jag att inte skriva om faktiskt. "Sörj inte det du saknar utan glädjs åt det du har."

Vaknade med ett ryck i vårt kolsvarta sovrum klockan åtta, jag slog ihop efter fikan hos sötsvärmor. & somvanligt när jag somnat till sådär vaknar jag upp som en bitter pmskossa, eller nåt. Vet inte varflr, det är alltid så. Efter en dusch är jag som en ny människa igen, yey. Nu ska vi kolla film här. So long suckers. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0