Kladdkaka


Jag känner för lite kladdkaka nu. Ja, jag vet att klockan är mycket. Men är man sugen så är man. Kan inte låta bli när den står på avsvalning & bara väntar på att få avnjutas. Självklart ska jag inte svulla i mig hela, nej nej nej. Älskling & jag ska fika imorgon. MUMS! Vad tyst det är när alla sambosar sover. Knäpptyst om man bortser från den ena som skrattar till ibland, i sömnen. Jag önskar att jag kunde få drömma hans drömmar, de verkar förbannnat roliga :) Sofftajm nu. & tack kära läsare för rekord. Godnatt.



Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Läs min presentation vännen, där står det att jag är medial dvs jag kan förnimma saker ingen annan kan det är en gåva som jag går på kurs för att utveckla ännu mer.

2008-09-07 @ 00:04:24
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Lisen

Söt blogg :D

2008-09-07 @ 00:08:42
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Bara av att jag håller i något som tillhör dig kan jag veta vad du har gått igenom. Men då ska den bara ha tillhört dig och ha din energi på sig. Jag kan också sätta mig på en stol och be någon hålla sina händer på mina axlar. Genast får jag fram ett ansikte på personen som sitter bakom mig.



Allt detta har jag lärt mig på medial utvecklingskurs som jag går varje vecka 2.5 timmar. Man lär sig komma i kontakt med sin intution. Du kan läsa mer under ananda, övernaturlig och medial utveklingskurs under mina kategorier.

2008-09-07 @ 00:11:42
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0