Klätterställning & hårfärgning


Gissa om katterna blev glada när jag & älskling klev innanför dörren med en klätterställnning som sträcker sig mellan golv & tak? :) Aw! De blev helt till sig. & kattmyntan gjorde upplevelsen mer speciell. Haha. Dom är så söta dom tokjävlarna. Mina sambosar sover sött, bara jag som är vaken. Dock är jag hur trött somhelst & skulle kunna slå ihop här & nu, problemet är att jag sitter med hårfärg i huvudet & hoppas på att jag lyckas nu. Frisören försökte lura mig att en toning gjord där för 495:- var min enda chans. Damn! Jag ska kila ner & handla inpackningar imorgon & nu har jag faktiskt klippt av mig det slitna från när jag var blond. Aldrig mer blekning eller blondering, hell no. Ska låta mitt hår vara brunt, för det är snyggast så :) Det är helt klart snyggast att vara brunett, om du frågar mig. Det är åh(!) så hett. Ska hålla mig vaken för att se CSI & Dexter, lovelovelove! Ska packa in håret med det lilla jag har kvar redan ikväll & kanske rentav noppa/färga ögonbryn & bara ta hand om mig själv. Behöver en egostund :) Säg den som inte behöver det? Aw, som balsam för själen fifan. Jag fyller år om 24 dagar. Ojrå, dags för sköljning. Ha en fin kväll!

Önskelista;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0