Lalala



Inatt har jag enbart drömt mardrömmar vilket fått mig att vakna på helt fel sida. Vilka sjuka drömmar! Äckligt, nästan så att jag trodde det var på riktigt. Bah. Idag ska min händige man montera ner alla speglar på min begäran. & jag kommer därför aldrig mer visa mig ute, eftersom jag inte kan sminka mig utan just spegel. Nu ljög jag. Vi ska faktiskt hänga upp tavlor & speglar idag. Min födelsedag närmar sig, så nu måste vi få det gjort. Lalala. Undrar ni vad jag gör på bilden? Haha. Jag med faktiskt. Men jag skyller på att Emelie lärt mig allt vad akrobat heter ;) & det var år sedan, i Marias barndomshem. XOXO


Kommentarer
Postat av: Emelie.

Du är på god väg att bli en duktig akrobat, lite mer träning bara;)

2008-09-21 @ 11:36:54
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0