Maria, min bästa vän.



Hur ska jag kunna utttrycka min tacksamhet? Aw. Svårt. Du skulle sett när jag öppnade brevlådan, bara att paketet kom i tid var ovärderligt. När jag sedan läste ditt härliga brev till brevbäraren kunde jag inte annat än att hoppa av glädje där nere i trapphuset. Jag fylldes av en oändlig lycka & tacksamhet över att jag faktiskt har världens bästa vän. Väl innanför dörren när jag uppmärksammade att du skickat med en hel mapp med fakta jag verkligen behöver, så började jag nästan gråta. Du slutar aldrig förvåna mig. Min ängel på jorden, det är verkligen vad du är. JAG ÄLSKAR DIG MARIA!






Kommentarer
Postat av: J.E.N.

Se till att charma sönder dem nu :) Då kanske du lyckas täcka bögfakturan din! Jävligt surt det där tycker jag. Går det inte att överklaga?



PUSS RÖVHATT! Jag älskar dig också!

2008-09-19 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0