Mat?


 

Nu har jag städat som fan här hemma. Diskade gjorde jag efter att jag klivit upp. Duktigt. Men nu har jag dammtorkat, dammsugit & skurat golven också. Dessutom dammsög jag soffan, som var full av katthår. När ska jävlarna sluta fälla? Hunnit med att prata bort en timma i telefonen med mammi också :) Klockan är redan tjugo över två, om några timmar kommer min älskling hem. Mina hungerskänslor har försvunnit helt & hållet. Jag är verkligen inte hungrig. Igår klarade jag mig på ett paket nudlar. Mår illa bara vid blotta tanken på mat. Speciellt husmanskost.  Tänker jag istället kebab, hamburgare, pizza, tacos eller något annat flottigt blir jag däremot lite sugen på mat, dock inte hungrig. Idag kan jag tillskillnad från alla andra dagar säga att jag är varm, kanske tackvare te:t jag precis drack. Städningen gjorde säkert sitt också. & nu känner jag mig sådär äckligt duktig & stolt över mig själv. Här sitter jag med ett självbelåtet smajl som skulle kunna få vemsomhelst vansinnig. So long

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack det samma

2008-09-17 @ 16:04:17
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0