Mirrors




När jag skulle gå på toan direkt efter bion vågade jag först inte titta mig i spegeln. Det var bara en film intalade jag mig själv & tittade sedan, det var bara jag. Puh. Gubben framför oss fick nästan hjärtattack precis i början av filmen. & det var en scen då jag gömde mig i älsklings famn. Jag tycker om sån typ av filmer faktiskt, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Absolut sevärd, men jag förstod den inte riktigt. Slutet lämnade mig med tusen frågetecken & JONNA, nu måste jag analysera detta. Haha ^^ Jag är trött & har mensvärk, så nu blir det myspys sedan sovtajm. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jonna

blev det mirrors?

2008-09-21 @ 10:18:29
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0