Nattsludder

Det är dags för sängen snart, eller först soffan en vända. Finns inget bättre än att somna framför teven, för att sedan yrvaket plåga sig dedär förbannat jobbiga stegen från vardagsrummet till sovrummet. Inväntar att klockan ska slå tolv, för jag har en litenliten plan. Sarajäkel fyller ju 22! & eftersom jag inte vill ringa & väcka henne tänker jag vara först med en personlig gratulation på min blogg, så det så. Det tråkiga är också att jag inte kan närvara vid hennes firande på fredag pga jobb. Damn. Fast jag älskar henne såklart lika mycket för det & det hoppas jag hon vet. Men om inte, en påminnelse; jag älskar dig. Det skadar ju aldrig. Vi fittdjur, oftast kallade kvinnor är ju i väldigt stort behov av bekräftelse, nonstop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0