Pmskossa


Hahaha. Vad bitter jag lät i mitt senaste inlägg. & bitter är väl det minsta man kan säga att jag var just vid tillfället. Hur sjukt är det inte att stå ett gäng & kasta saker på förbigående? Ibland kan man verkligen undra vad som går fel när människor betér sig hursomhelst. Bah. Jag är fortfarande bitter. Det får man lov att vara just under denna period varje månad. För hur kul är det att ha förjävlig mensvärk? Eller överhuvudtaget mens. Mina hormoner spelar mig verkligen ett spratt nu, men jag har lärt mig att kontrollera dessa humörsvängningar :) Det behövs när man är sambo. Vem skulle palla att leva med ett pmsmonster resten av livet? Inte jag. Älskling & jag har faktiskt sovit nästan hela dagen. Legat i sängen & bara gosat & sovit omvartannat. En riktig mysdag! Något som verkligen behövs ibland. Därav det uteblivna bloggandet. Det blir inte roligare att ha mens hur mycket design ni än lägger på mensskydd. PUNKT SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0