Prat i sömnen & hysteriskt skratt


Aw. Fler & fler besökare varje dag nu :) Kul. & när du ändå är här, skriv en rad vettja! Så att jag har en chans att besöka dig tillbaka & se vad du är för filur, kanske är du värd en länk på min blogg? Ja, du vet. . där jag har de bloggar jag tycker är värda en titt. Fredag. Och klockan är redan efter sju. Min karl slängde i sig en pizza efter jobbet innan han slog ihop på soffan. Blir galen av hans snarkande snart. & får hysteriska skrattanfall av allt prat i sömnen. "Kolla den orangea katten där!" WHATTAFAKK! Vi har två katter, en svart & en grå. Men inte fan någon orange. Det roligaste var ändå när han gick i sömnen & kissade på sin köttätande blomma i sovrumsfönstret för ungefär 3 år sedan. HAHAHA. På min fråga "vad gör du?" svarade han tillochmed "jag kissar". Vilka minnen alltså. Minnen för livet :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0