Smågodis, Jonna & DIN GATA


Har precis avslutat ett mycket intressant samtal med Jonna på telefonen. Vad vi pratade om i detalj får ni aldrig reda på, det är våran lilla hemlighet! Haha. Dock kan jag avslöja så mycket att det handlade om sex. Mina vänner är lika frispråkiga som jag & vi har inga somhelst problem att prata om sånt med varandra. Nu hamnade jag här somvanligt med ett glas te. Konverserar med faster @ msn. & äter smågodis. Har ni smakat domdär chokladferraribilarna? Åh(!) så goda. Måste även passa på att säga DIN GATA. Finns inget som slår den. Kanske för att de nästan bara spelar sådan musik jag tycker om? ;) Aw. Håller tummarna för att paketet från Maria kommer imorgon. Om inte. . vet jag inte vad jag gör. Så hoppas för min skull :)


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Jag och mina vänner är också väldigt frispråkiga gällande sånt. Men ni tjejer är alltid snäpet värre!

2008-09-18 @ 19:54:24
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0