Sug min kuk mobbare!


Jag förstår inte VARFÖR människor har ett behov av att trycka ner sina medmänniskor? Ta Hertiginnan af Uppsala som exempel. Hon må vara udda, hon bloggar om saker som kanske skrämmer er, hon verkar kanske överlägsen, ni anser kanske att hon skryter, att hon ljuger, inte är som alla andra, hon har en kropp hon är nöjd med men som inte följer det trådsmala idealet. Och detta får er att hata henne. & skriva de mest avskyvärda sakerna. VARFÖR? Tyckte jag så illa om någon skulle jag garanterat inte ödsla min dyrbara tid på människan i fråga. Så min fråga till er är, varför i helvete gör ni det? Har ni inget bättre för er suckers? När vi var små lärde vi oss att det var de svaga som mobbade, det var mobbarna som i själva verket hade de största problemen. Får det er att må så jävla mycket bättre när ni trycker ner någon annan? Ni är inget annat än ryggradslösa töntar. Ta itu med era egna jävla problem istället för att försöka skjuta det åt sidan med hjälp av att gå till personangrepp på andra.

Det handlar rakt av om avundsjuka. Storbloggarna får ta mycket skit. Det är nog samma sak för exempelvis BlondinBella. De gånger jag kikat in där har jag sett sjuka kommentarer hos henne också. Vet man med sig att man avskyr en människa av en eller annan anledning, så läser man inte bloggen dagligen bara för att skriva saker & försöka trycka ner personen. Det bevisar hur svaga i psyket ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0