Sug min


Nu känns det lite mer lovande när jag liksom blev uppringd 5 timmar efter intervjun & blev ombedd att söka en tjänst med lite högre befattning, för att jag är "intressant för den tjänsten & känns aktuell." Då är det bara att vänta ca 1-2 veckor på besked då. Som jag sagt tidigare är det inte alls något höjdarjobb dock bättre än ett lager. MEN den tjänsten jag blev ombedd att söka nu är lite mer status ändå :) Vilket intryck jag måste gjort. Vågade inte säga det förut, men jag är allt ett charmtroll. Haha ^^ Heltid är bättre än detid, då kan jag spara massa pengar & åka på resor med min älskling. & det bästa av allt, unna mig kläder utan att tänka på prislappen. Men deltid skulle ändå vara skönt en period efter att ha arbetat heltid i nästan 2 år. Jag blir glad för det jag får :) Skulle inte vara helt fel med resor, kläder & lyx. Vi bor så förbannat billigt nu att man känner sig som miljonär med heltidslön, yey. & hund. EN HUND vill jag fan i mig ha. Hör du det älskling? Ge mig en hund när jag fyller år om 20 dagar. Ska återgå med snusläppen till soffan & vila. Bob är så förbannat söt, han stoppade ner framtassarna i min miniväska & la sig tillrätta för att sova. Aw aw aw. Ha en fin helg suckers! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0