Tack för kaffet


Jag antar att jag borde sova. Men jag har så svårt för det, speciellt såhär när man väntar på något. . som jag gör precis nu :) Egentligen vet jag inte varför, det är inget speciellt med att bli 22 år. Jag har inte ens önskat mig något. Dock älskar jag uppvaktningen. All kärlek av mina nära. Älskling & katterna sover sött. Vi har myst & busat. Bob bet sönder älskling blomma, helt brutalt. Sedan kräktes han som ett as. Därför odlar jag kattgräs numera. Det ska hjälpa kattjävlarna med hårbollar. Kurrekuling skrev just "var online i 22 minuter till" på msn. Han hade tydligen något att säga mig, vad kan det vara? Jag har mina aningar. HAHA! Jag slökollar på Scrubs, är helt såld på den serien alltså. & så tänker jag, förbannat mycket. Gah. Slå mig. Hårt. Skjut mig! Det känns stundtals som att jag håller på att bli galen. Så nu stänger jag bara av, allt. ´Denhär gången är det jag som är kung´. Ellernåt. . Lalalalala. 17 minuter. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0